Metin2.pl Etolin - Turniej PVP 2018

Drabinki

Regulamin turnieju

  1. W trakcie trwania pojedynku
    zabrania się:
    • używania i posiadania w EQ potów (niebieskich oraz czerwonych),
    • używania i posiadania w EQ eliksirów księżyca i słońca, błogosławieństw magii/życia/smoka,
    • używania i posiadania w EQ białych flag,
    • używania i posiadania w EQ ogniska, ryb (pieczony duży karaś, pieczony karaś, pieczony łosoś, pieczony pstrąg, pieczona ryba lotosu, pieczona ryba mandaryna, pieczony rzeczny pstrąg, pieczony sum, pieczony tenchi, pieczony tęczowy pstrąg, okoń, piskorz)
    • używania i posiadania w EQ wód (Bo, Young) soków (z kwiatu kaki, z korzenia gango)
    • używania i posiadania w EQ soku z owocu granatu
    • używaniai posiadania w EQ dyń
    • teleportowania się do partnera z gry (małżonki/małżonka),
    • korzystania z konia i wierzchowca,
    • używania i posiadania w EQ marmurów polimorfiii,
    • wybiegania w trakcie walki poza obszar przeznaczony do pojedynkowania się,
    • uczestniczenia w walce jeżeli gildia uczestnika jest w trakcie wojny, bądź należy on do grupy,
    • korzystania z opatrunków likwidujące krwawienie.
    dozwolone jest:
    • używanie petard,
    • używania zwierzątek,
    • korzystanie z kostiumów oraz fryzur,
    • użycie soków (z kwiatu brzoskwini, z pokrzywy), słodyczy,
    • użycie wód (Sim, Dok, Hwal, Mong, Zin, SamBo),
    • użycie ros (Biała, Czerwona, Niebieska, Zielona, Różowa, Żółta),
    • rzeczy z IS (np. Dłoń krytyka, Dłoń przebicia, Obrona Boga Smoków, Atak Boga Smoków, Mikstura Pospiechu),
    • zmienianie rodzaju broni, ale tylko między pojedynkami (np. 1-0 i zmiana rodzaju broni). Na całą walkę możliwa jest tylko jedna zmiana rodzaju broni, bez możliwości powrotu do pierwszego wyboru!
  2. W turnieju udział mogą wziąć postacie zapisane na forum!
  3. Walki odbywać się będą na mapie Przylądek Smoczego Ognia. Każdy pojedynek będzie nadzorowany przez wcześniej wyznaczonego sędziego. Kwestie sporne rozstrzygają sędziowie. Uczestnik może być nieaktywny (brak reakcji na komendy) max. 5 minut (spóźnienie, przerwa chwilowa, wyrzucenie z gry). Po upływie tego czasu i nie stawieniu się do walki przegrywa pojedynek walkowerem.
  4. Zwycięstwo w walce odnosi ta osoba, która wygra 3 razy (np. 3-2, 3-1, 3-0). w finale oraz pojedynku o 3 miejsce walka będzie toczyła się do 7 wygranych starć (np. 7-6, 7-5, 7-0). Nie obowiązuje zasada przerwania pojedynku w momencie omdlenia przeciwnika w pierwszym skillu/hicie! Bon odporność na omdlenie nie posiada 100%, dlatego przerwanie pojedynku i użycie potów równoznaczne jest z przyznaniem punktu na korzyść rywala.

Faza grupowa. Ilość grup będzie zależała od liczby graczy, którzy wezmą udział w turnieju. Awans do następnej rundy zapewni sobie 1. i 2. miejsce z grupy. Bez rewanżów, pojedynek do 3 zwycięstw, data walki narzucona z góry (datę można zmienić, jednak wcześniej należy poinformować o braku możliwości pojedynku w czasie 4-8h przed rozpoczęciem walki - 1 możliwość przełożenia swojego pojedynku).

Punktacja w fazie grupowej. Za zwycięstwo wynikiem 3-0, bądź 3-1 uczestnik otrzyma 3 punkty. Wygrana 3-2 to 2 punkty. Przegrany wynikiem 0-3, 1-3, 2-3 dostaje 1 punkt. W sytuacji wygranej walkowerem zwycięzca dostaje 3 punkty, zaś przegrany 0 punktów. Zdarzają się również obustronne walkowery, w takich przypadkach żaden z graczy nie otrzymuje punktów.

Faza pucharowa. Tutaj przegrywający odpada z turnieju. Bez rewanżów, pojedynek do 5 zwycięstw w początkowych rundach fazy, zaś walki finałowe do 7 wygranych, data walki narzucona z góry bez możliwości zamiany terminu walki.

UWAGA! W tej fazie walczymy w systemie pucharowym. Przykład: A1 – B2, B1 – A2 itp.

Archiwum


Losowanie grup

GoldberN4Y vs Aphro
[GM]Almualim vs [GM]Ardiey

M4N1EK vs Fedelissima
Semi-final: Aphro vs M4N1EK
Semi-final: Fedelissima vs GoldberN4Y
Third place play-off: Aphro vs GoldberN4Y
Final: M4N1EK vs Fedelissima